1. července 2011

New shoes!

Včera jsem se šla podívat po obchodech. Už celkem dlouho jsem přemýšlela že si koupím leopardí tenisky, ale stále jsem nějak nenašla takové aby se mi líbily. Zašla jsem se podívat do humanicu, původně na baleríny a ejhle..když jsem koukala na poslední páry bot. Koukala na mě krabice a na ní vel 40. a v ní krásné leopardí tenisky. Vyzkoušela jsem je a museli být moje :-) Navíc ta cena!!!ááách :-)
Cena: původně 599,- po slevě ->399->319->199!!!:-)

 Jak vidíte boty jsou Made in Italy, což mě velmi potěšilo a ta podrážka:-)

4 komentáře:

  1. tak to jsi kralovna :D :))gratuluju!

    ty botky jsou krasne,chtela bych taky nejake takove :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak ty jsou :( ♥ doufám že taky na nějaké narazím za takovou super cenu ))



    http://teresastarling.blogspot.com/
    probíhá giveaway : )

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)