26. června 2011

3 new tops + Playboy

Tohle není moje první voňavka playboy. Už mám Play it spicy a to ve flakónku jako králíček. Tuhle Play it sexy jsem měla jako sprej. No, ale teď jsem si jí koupila i takto. Je hodně ostře kořenitá, ale vydrží celý den silně vonět. Když se to přežene je až moc intenzivní :D
 Tenhle topík se mi moc líbil-bohužel foťák opět zkresluje barvu. Top se váže za krk. 
Cena: po slevě 129,-
Obchod: New Yorker Značka: Amisu

Tenhle top, je hodně zajímavý a tím mě zaujal. Má zvláštní střih. Váže se za krk a ještě za krkem máte dlouhé zavazování, ale vypadá to moc pěkně. Top se dá klidně vzít i k sukni do společnosti.
Obchod : New Yorker Značka: Amisu
V jednoduchosti je krása! Už dávno jsem koukala po jednoduchých tílkách s pruhy. Jsou tak jednoduchá a přitom vypadají naprosto skvěle!!! Takže to byla jasná volba! :)
Obchod: Takko fashion
Cena: 139,-

3 komentáře:

Děkuji za komentář :)