19. června 2011

Candy nehty

Chtěla jsem si udělat nějaké barevé letní nehtíky. V drogerii jsem sáhla po Maybelline Mini Colorama. Růžovou mám ráda a tahle se mi zalíbila. Myslím, že vypadá moc hezky. Je to můj druhý lak od Maybelline. Jsem spokojená, že dobře kryje. V létě stojí jen 30Kč takže mám vyhlídnutý ještě jeden odstín :) Nebo možný víc :D

Maybelline Mini Colorama - Candy Bar 26

7 komentářů:

  1. Přítel taky věděl, že to má, ale za kolik se dozvěděl až včera.. Tak at tě to potěší :) Jinak, po tomto laku jsem sáhla taky, konkrétně po korálovém, jsou super, tak uvažuju o dalších odstínech!

    OdpovědětVymazat
  2. já znám spoustu bloggerek kterým je kolem dvaceti :) ale zase jich znám málo, které nemají fashion blogy. už mě to docela rozčiluje. mám módu ráda, ale když si člověk nepočte o ničem jiném, než o tom, co kdo měl dneska na sobě ... jak se říká, čeho je moc, toho je příliš a tak oceňuju, když narazím na nějaký "neutrální" blog o všem možném :) znám asi jen dva, tři.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké. Já mám úchylku na černé laky.

    OdpovědětVymazat
  4. tenhle je moc pěkný ... zrovna o víkendu jsem ho lakovala babičce :D jinak jak si se u mě ptala - ano nehty jsou moje :)))))

    OdpovědětVymazat
  5. hi, thanks for your comment ;)

    That nailpolish is great. I have so many tones of pink haha

    kisses,bia.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)