26. června 2011

Marie Claire

Tak jsem se rozhodla koupit si Marie Claire. tenhle časopis jsem měla jen jednou a už ani nevím kdy...Hodně jsem,ale četla, že je nyní lepší než ELLE. Když jsem viděla obálku Emma Watson mě upoutala a články zaujaly. A když jsem časopis otevřela, byla jsem andšená, články mě zaujaly všechny a žádná nuda abych něc přeskočila. Musím říct asi mě taky víc zaujala MC! 
Jako dárek je kabelka(růžová nebo béžová) Možná se někdy bude hodit.
Cena: 99,-

5 komentářů:

  1. určitě se pro ni vrať, je fakt dobrá! ještě mám jednu ale granátové jablko, ale ta je slupovací, tak uvidím, která je lepší!:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem nad ním uvažovala..ale nechce semi za každý časopis co kupuji dávat 100kč..když si představím co jiného by se za to dalo koupit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě jsem nečetla tento časopis. :))

    OdpovědětVymazat
  4. V tech kabelkách je hodně místa. ;))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)