19. června 2011

Little bit of ELLE

Časopis ELLE jsem si poprvé koupila, když mi bylo 18 (teď je mi 19). Lákalo mě koupit si luxusní časopis se skvělými fotkami modelek a drahých šatů jako třeba Prada, Louis Vuitton, Chanel...Komu by s nelíbilo na takové skvosty koukat, bohužel jen koukat, protože každý nemá pár desítek tisíc na kabelku. Ale alespoň se můžu dívat do tohohle časopisu a snít.

První Elle jsem si koupila v říjnu 2010 na obláce byla Julia Roberts a ten časopis byl velmi silný, měl přes 300 stránek. Navíc k němu bylo tričko od Jakuba Polanky. Celková cena 119,- OK. Časopis jsem si koupila a hrdě nesla domů. Když jsem Elle otevřela, přišla jsem si jako ve snu.. v luxusním snu...
Listovala jsem a brodila se fotkamy modelek s dokonalými make-upy. Četla jsem deník Ani Geislerové a byla jsem nadšená.
 Jediné co mě mrzí je, že Elle není levná záležitost, časopis stojí 99,90Kč a když je u něj dárek stojí 119Kč. Ovšem přinese mi pěkné chvilky :)




Co bych dodala? Těším se na srpnovou Elle u které bude sexy župánek :D

2 komentáře:

  1. máš super design:)*
    Elle jsem si také kupovala, ale pak mě ta cena trochu omrzela, a teď do ní nakukuju jen tak přes blogery.Podle mě je to super časopis, každá chvilka s ním je jako ve snu, mohu si představovat, ale to je asi tak všechno, protože nikdy nebudu mít peníze na ty užasné věci a ten styl a odvahu taky ne:) asi tak, raději listuju blogspoty:)

    OdpovědětVymazat
  2. přesně, zvířecí vzory jsou nádherné;)
    a s tím Elle máš pravdu, není to zrovna nejlevnější časopis ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)