22. června 2011

Pár věciček...

Pár věcí co jsem v poslední době koupila, či dostala
1)stíny na oči od tety. Jsou takové hodně světlé jen na lehčí líčení, nic výrazného, ale jsou moc hezké, lehce do perleťova.


 2)Tyhle stíny jsem si koupila sama, líbilo se mi, jak jsou výrazné, ale když se dají na oči, zas tak výrazné nejsou, ale stejně jsem za ně ráda.
3)Balerínkové bačkory od F&F, moc se mi líbili tak jsem je koupila, navíc byly ve slevě jen za 60Kč.
Got2be Powder'ful-tenhle pudr na vlas mě hodně zajímal a v obchodech pořád mizel z pultů, tak jsem si řekla, že asi bude dobrý. Koupila jsem ho a vyzkoušela, je celkem fajn :)
 4)Moje nákupní taška alias jahůdka, když serozbalí je to klasická šusťáková černá taška s květinami. Ale ten design jahody mě okouzlil a všude je se mnou :)

9 komentářů:

  1. ta taška je boží<3 a ty stíny jsou moc pěkny:)

    OdpovědětVymazat
  2. nad pudrem přemýšlím i když stojí docela dost :)

    OdpovědětVymazat
  3. nad pudrem přemýšlím, ale nejsem si ještě vubec jistá..a tu tašku jsem někde viděla, ale nemůžu si vzpomenout, na nějakém webu, v nějakém shopu:D je super, ale přijde mi trochu dětinská, ale což..:)

    OdpovědětVymazat
  4. kolik tě ta taštička stála?:D
    JINAK PĚKNÉ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)