21. června 2011

Delicious Sweet Ice Dream

Po delší době jsem se podívala do New Yorkeru a pořádně to tam prošla. Už venku byly velké cedule SALE, tak co bych se nepodívala. Nějak jsem se koukala po všem, šatech, svetrech, ale nějak jsem skončila u tílek, protože je nosím nejvíc. Prostě nejlépe se cítím ve sportovnějším oblečením. Na volánky a tak moc nejsem ačkoli se mi to celkem líbí.
Na stojanu jsem narazila na tohle tílko. Je hodně veselé a pořádně letní. Tak jsem si řekla, proč by ne? Zkusila ho a koupila. Možná se vám může zdát dětinské, ale mě se moc líbí :D So funny :D
Bohužel foťák trochu zkresluje barvu. Je to mezi oranžovou a růžovou.
Značka: Fishbone
Obchod: New Yorker
Cena: plná 199,- =7,95€  SALE 129,-

detail potisku :))

4 komentáře:

  1. náhodou je to roztomilé! já jsem teda spíš na volánky a tak, ale dám si samozřejmě někdy i sportovnější oblečení!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkujeme :* máš to tu taky hezký, budu sem chodit :). Já budu mít taky dvě vysvědčení, ještě z hudebky :P :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)