15. června 2011

MAYBELLINE Colossal Volum' Express Cat Eyes

Díky speciálnímu složení s kolagenem a mega kartáčku získáte kolosální objem řas! Jedním tahem a bez žmolků!
Pro dosažení nejlepších výsledků:
Řasenku nanášejte rovnoměrně od kořínků ke konečkům řas, až získáte požadovaný objem. Doporučujeme nenanášet po zaschnutí.
Proč si tento produkt zamilujete: 
řasenka, která Vám zajistí kolosální objem řas a pohled šelmy, které získáte díky složení s kolagenem a kartáčku pro efekt kočičích očí jedním tahem.
Pro dosažení nejlepších výsledků:
Řasenku nanášejte rovnoměrně od kořínků ke konečkům řas, až získáte požadovaný objem. Doporučujeme nenanášet po zaschnutí.
Tahle řasenka mě zaujala už reklamou, kterou jsem viděla. Takže když se dostala do obchodů, rozhodla jsem se, že jí vyzkouším. A udělala jsem dobře. Řasy jsou husté, dlouhé a pohled kočičí. Rozhodně doporučuji :)

The special formula with collagen and mega brush get a colossalamount of algae! One stroke and no lint!
For best results:
Mascara applied evenly from root to tip eyelashes to get the desired volume. Do not apply after recommended drying.
Why you'll love this product:
Mascara, which will provide you with a colossal amount of algaeand look the beast, which you obtain by composition with collagenand brush the cat's eye effect in one stroke.
For best results:
Mascara applied evenly from root to tip eyelashes to get the desired volume. Do not apply after recommended drying.
This mascara has impressed me ads I saw. So when she got into the business, I decided to try it. And I did well. Algae are thick,long, cat look. I definitely recommend:)


on my eye:



6 komentářů:

  1. slyšela jsem, že ta řasenka je úžasná;)

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu potvrdit, takhle nějak to vypadá na mým oku no :-)

    OdpovědětVymazat
  3. já mám právě radši ty zelený :D ale to už je asi věc názoru ;)
    já mám většinou řasenky jen od Avonu :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. já mám Supershock, která dělá spíš objem a pak Super Extend Mascara, která dělá dlouhý řasy ;) když jdu třeba na něco důležitýho (discotéka, zábava) :D, tak si dám někdy i obě a pak jsou ty řasy pěkný, ale do školy si dávám jen jednu a jsem s obouma spokojená;)

    OdpovědětVymazat
  5. ja mám tiež taku a je užasná !:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hele, něco ti poradím. Pokud chceš dávat napůl češtinu a napůl angličtinu, tak si to možná rozmysli. Pokud neumíš anglicky, tak to nedělej, protože google překladač je to nejhorší, co můžeš použít =) Jakmile neumíš anglicky, tak sem radši tu angličtinu nedávej. Google překladač dělá strašné chyby, jak gramatické, tak jeho slovník je tragický .. Ono sis sice myslela, že když to sem dáš anglicky, tak budeš vypadat dobře, ale jakmile ti sem přijde nějaký člověk perfektně mluvící anglicky, asi by se zděsil =D =)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)