18. června 2011

Magazines

 COSMOPOLITAN
cena: malý formát  59,90Kč velký formát :99,90Kč
Cosmopolitan jsem si kupovala celkem dost. Líbilo se mi, že tam je od všeho nco, ale teď už mi přijde že je to skoro pořád dokola, občas si ho ale ještě koupím.
 ELLE
cena: 99,90Kč
Přijde mi, že ten časopis je až moc drahý a v něm ani nic moc není. Kupovala jsem si ho teď asi půl roku ale už mi přijde, že tam jsou samé věci, které si nikdy nekoupím a že mi to ani nic moc nepřináší. Tenhle časopis se mi líbí hlavně pro módní fotky. Ale prostě stovka je dost..
IN STYLE
49,90Kč
In style jsem si kupovala velmi dlouho. Jenže je to skoro celé o oblečení celebrit a opět drahé šaty..ale na pokoukání je to super. Občas si ho ještě koupím.
 LOVESTAR
cena 29,90kč
Levný časopis, ale od všeho je tam něco. Móda, líčení, celebrity, rady, cestování. za tu cenu super společník :)
 MARIE CLAIRE
cena: okolo 100Kč
Marie Claire jsem měla jen jednou. Ale co tak čtu, slyším i názory, že nyní je lepší než Elle. Takže přemýšlím, že bych si ho koupila :) Najdete v něm módu, kosmetiku, celebrity...
 STYLE
59,90Kč
Style jsem objevila teprve nedávno, ale jsem velmi spokojená a okouzlil mě. Najdu v něm vše co mě zajímá. Kupuji si každé číslo a ještě mě tenhle časopis nezklamal :)
JOY
39,90Kč
Joy je snad můj nej časopis. Najdu v něm úplně všechno a nejradši v něm mám líčení a účesy, které si sama zkouším. Joy bych nevynechala ani jedno číslo, prostě na tenhle časopis nedám dopustit :)






Moc ráda si přečtu vaše názory a jaké časopisy máte rádi vy :)
A co říkáte, chtěli byste například aby vycházel český VOGUE? ;)

4 komentáře:

  1. přihlas se do sonblogu http://nutelaplay.blog.cz/1106/sonblogu-prihlaska pokud ziskač prvni nebo druhe místo určitě se ti zvětší návštěvnost ;)..

    OdpovědětVymazat
  2. přesně tak, vesmír je něco, co bude navždy záhadným ;)
    jinak zajímavé tipy na časopisy, ale vážně mi přijde, že jsou některé hodně předražené...

    OdpovědětVymazat
  3. jsou no :/ docela mě to mrzí. Prostě 100 za časopis je hodně

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, botky jsou to krásný :) A závidím, že jsi vysoká, to já jsem spíš menšího vzrůstu :-D Ale taky je tolik nenosím, věčně chodím na poslední chvíli, a navíc se v nich moc dobře neřídí;)
    Jinak na český Vogue bych byla hodně zvědavá i když tyhle časopisy pravidelně nečtu, jak píšeš, některé jsou dost drahé i když Vogue by se mezi ně asi taky zařadil :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)