20. června 2011

Loreal Studio Line Hot Straight Spray

Celkem hodně jsem o tomhle spreji četla na blogách a blogspotech. Všichni si ho moc chválili a tak jse si řekla, že ho taky vyzkouším. Vlasy mám od přírody vlnité, ale dost často si je rovnám, protože se tak cítím líp :) Řekla bych že mám i hodně dobrou žehličku, ale stejně to chce vlasy nějak ochránit. Ze své zkušenosti musím říct, že spreje které jsem zatím vyzkoušela vyloženě páchly jako ocet..takže jsem byla zvědavá jak dopadne LOREAL.
Když jsem přinesla sprej domů, hned jsem ho otevřela a ten tak krásně voní, že jsem si ho okamžitě zamilovala. Lahvička má krásný design a výborný rozprašovač. Vlasy po něm voní dlouho. Uhlazuje vlasy a zanechává jim lesk a hebkost. Navíc vlasy vydrží rovné celý den, což se mi zatím moc nepoštěstilo.
Chci tedy říct, že jsem naprosto spokojená!!! :) a doporučuji!
Značka: Loreal
Cena: cca 119Kč, ale já ho sehnala za 89Kč
Hodnocení:
  • skvěle voní
  • vlasy jsou voňavé, lesklé a hebké
  • praktická lahvička
  • vydrží rovné hodně dlouho

6 komentářů:

  1. wow, tak to je dobré, číst od někoho vlastní zkušenost - vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. díky za skvělou recenzi:) asi si ho též koupím:)

    OdpovědětVymazat
  3. A tak, používám ho po každém umytí, ale nepřijde mi, že by byl až tak dobrý.. Mám vlnité vlasy a i s kotel dobrou žehličkou mi rovné celý den nevydrží :/ Tak nevím, co dělám špatně..

    OdpovědětVymazat
  4. taky použivám, prodával se už asi před 2 roky, a od té doby mi vydržel, stačí troška, a vlasy jsou ochráněné a lépe drží:) Follow

    http://ina-tina.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)