17. června 2011

Gliss Kur Asia Straight

Né každý má rovné vlasy. Ale například já mám vlasy vlnité, ale ráda si je upravím do rovna. Tahle řada Gliss Kur Asia straight se mi velmi líbí. Desing výrobků, vůně a moje oblíbená fialová barva :D Nevyzkoušela jsem všechny výrobky z této řady, ale ty co jsem vyzkoušela s nimi jsem spokojená. Receptura s bambusu a orchideje vážně funguje(ale vlasy jak hřebíky nečekejte)

1)Regenerační balzám Gliss Kur Asia Straight

 vmasírujte do umytých vlasů a opět důkladně opláchněte
 2)Regenerační uhlazující maska
Regeneruje poškozenou vlasovou strukturu
Vmasírujte do umytých vlasů,nechte působit 1 minutu a opláchněte.
 3)Uhlazující krém
Intenzivně uhlazuje a narovnává vlasy
Naneste do ručníkem umytých a vysušených vlasů. Neoplachuje se!!!
 4)Regenerační šampon
Regeneruje vlasy a dodává jim lesk.
Vmasírujte do mokrých vlasů a opláchnětě.
Doufám, že se vám článek líbil :) Pokud máte také nějaké zkušenosti s těmito produkty, napište :)

2 komentáře:

  1. Jojo,ten taky používám,i když mám rovné vlasy.
    Pěkně to uhlazuje.

    OdpovědětVymazat
  2. ten notebook je nádhernej ;)
    jinak každej má s netem jiný zkušenosti no;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :)